Svar på fråga:

samuel :P om Tack Converse<333:
hej ID4 älskar din blogg!!! :D<3
kan nt du berätta lite om ditt liv irl , ?
du är assnygg också (azzo irl) xD


Svar: Hej & tack så jättemkt! :) ♥
Visst kan jag de xD

FAMILJ:
Min mamma och pappa är skilda.
Mamma är 30 år, pappa är 32 år.
När jag var 4 år skildes mamma och pappa.
2 år senare träffade mamma en ny kille, elr vad man ska säga..? x)
Han hade redan en dotter som hette Elin, men jag var ungefär ett halv år äldre än henne.
Vi båda var 6 år, jag skulle snart fylla 7.
Så jag och Elin är alltså halvsyskon - typ :D
Och Elin heter på MSP
ilovelbp, fast de kanske ni visste?

FRITID:
På fritiden brukar jag shoppa, spela handboll,
och på vintern åker jag snowboard, har åkt sen jag var 5 år :)



LITE ANNAT OM MIG:
Jag är en person som vill att alla ska tycka om mig.
Jag är rädd för vad folk tycker om mig, därför snackar jag inte så mycket.
Jag håller mig mest i bakgrunden..
De är jättejobbigt faktiskt.
Men jag vågar inte sticka ut eller visa vem jag är.
Problemet är att jag inte vet vem jag är, tror jag?..

Aja, vet inte mer vad jag ska berätta om mitt "intressanta" liv.
Hoppas ni fick reda på lite mer om mig :)




Kommentarer
Postat av: Zabina01

OMG! jag är typ motsatsen till dig! :O på det där "lite annat om mig" alltså xP

Jag vill BARA sticka ut, jag vill visa vad jag tycker och vill vara annorlunda HELA tiden, som t.e.x alla har vita/svarta converse, jag skaffar orangea :P

Och så har jag annorlunda klädstil, så ja...xD



Ps: du verkar vara en gullig liten rädd myra IRL <3 stå på dig! :D visa vad just DU går för ;P Va dig själv, skit i andra ;D

2011-04-30 @ 11:09:46

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0