Roligt att läsa - Tycker jag :'3



"LÄGG UNDAAN MOBILEN NU" Chilla, det är en mobil, inget jävla vapen?!

• Varför sova på natten, när man kan sova på matten?

Om du har problem med MIG, säg det till MIG då, INTE till andra

• ALLA VI SOM ÄLSKAR ATT LYSSNA PÅ LÖGNER NÄR VI VET SANNINGEN

Vem är Abo och varför känner alla blattar honom?

• Alla vi som hittar på egna ord när vi inte vet vad dom säger i låten.

Du: "Jag vill ha en Cola." Kypare: "Är Pepsi OK?" Du: "Är Monopolpengar ok?!"

• Var fan är min mobil? Oj den har legat i bhn hela tiden

Vi som helt plötsligt rycker till när vi sover

• Alla vi som alltid skriver "haha" i ett sms fast det inte ens var kul

Hemma är håret perfekt - när jag kommer till skolan ser det förjävligt ut


Kommentarer
Postat av: Melly08

HAHAH!! Det e så sant asso..;D Speciellt det där med smset. XD

2011-08-15 @ 03:38:32

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0