THINGS ABOUT ME :]


Jag är född 1998

Jag har inget riktigt syskon (bara halvsyskon, ilovelbp)

Jag har bara varit riktigt kär en gång

Jag har Klaustrofobi

Jag är allergisk mot pollen

Om jag hade blivit en kille när jag föddes skulle jag vara färgblind

Jag har alltid fått höra att jag är annorlunda, men jag tar de som en komplimang

Min tursiffra är 19

Jag är extremt duktig på att dölja mina känslor

Jag umgås mest med folk som är 1-2 år äldre än mig

Jag har aldrig träffat en av mina fastrar, även fast hon bor en gata bort från oss

Jag måste ha mer än en kudde när jag sover

Jag hatar att gå och klippa mig

Typ ingen i min klass "gillar mig"


Kommentarer
Postat av: TheSuper

1. Finns om du vill prata. Dygnet ruunt<3



2. Due en fiiiiinslipad diamant*.



3. Allt med dej är perfekt. Konstigt att ingen gillar dej o.o



PUUSSSS / Ts.<3

2011-08-06 @ 10:20:33
URL: http://superhere.blogg.se/
Postat av: Melly08

Om ingen i din klass gillar dejj så måste de vara helt störda. ;) <3

Håller faktiskt med Super, due en fiiiiinslipad diamant! :D



Love U! ;*

//Mellyy

2011-08-06 @ 18:57:44
Postat av: arishia

Svårt att inte gilla dig D:



ÄLSKAR DIN BLOGG (a)

2011-08-09 @ 11:55:15
URL: http://msparishia.blogg.se/
Postat av: kiwi_kiwi

vad...sorglit att ingen i din klass "illar" dej! :( JAG älskar dej ID4, fast jag inte är vän med dej! :**

<3<3<3

om det e nåt så finns jag!;D

//din icke riktigt kompis kompis kiiwi! ;D <3

OCH DU E EN FIIINSLIPAD DIAMANT!

2011-08-11 @ 08:43:04

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0