Vinnaren av tävlingen! :]

Hmm.. De va ganska svårt ellerhur?
De skulle nog iallafall jag tycka o.o", men ändå var de ett par stycken som svarade rätt! :D
Och den som svarade rätt svar först vaaar...
* DOM DOM DOOOOM *




CURRY! :D

Grattis till dig, en present från önskelistan värd högst 400 sc skickas till dig! :)



MEN VAD VAR DE RÄTTA SVARET NU DÅ?

På den högra bilden når inte ögonfransarna upp över ögonbrynet som på bilden till vänster.




Dom rätta svaren:










Fler tävlingar kanske kommer i framtiden!
& då kanske de är du som vinner, vem vet? ;)


Kommentarer
Postat av: ttussie

grattis till henne :D XD

2011-08-24 @ 21:52:01
Postat av: Curry

Tack så mycket ^^

2011-08-24 @ 22:05:56
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: guldsolen

jag skulle vinna om jag skrev här svaret

jag visste redan

för att jag skickade på mail

när jag gick in på bloggen så skrev ingen :(

synd :'''(''''

2011-08-25 @ 09:56:51

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0