Åh så gulligt! :'D



Men gud, vilken underbaring du är då! :D
Tack så jättemycket för den fina kommentaren, blir verkligen hur glad som helst! :')
Men jag måste nog säga att jag alltid varit sån, som gör de jag själv vill och struntar i om andra gillar de eller inte.
Jag bryr faktiskt inte, på de viset.
De är jag väldigt glad över, jag tycker att alla ska gå sin egna väg! :)

Och på tal om Britney, jag vet också att många inte tycker om henne eftersom att hon hamnade på psyket pga ett maniskt tillstånd av diagnosen GD. (Hon bråkade med personalen och blablabla..)
Men, alla förtjänar en andra chans, och hon har trots allt varit min idol enda sen jag var extremt liten, och de ska hon fortsätta vara


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fin blogg!! <3

2011-12-25 @ 01:15:22

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0