HAHAH

Idag i skolan kollade vi på lite roliga youtubeklipp på engelska-lektionen! :D



Kommentarer
Postat av: nooti

Hej min käraste vän. Jag saknar dej som in i! Jag känner mig som en tickande bomb som aldrig får spärngas, det jag menar är att jag bara väntar men nt får träffa dej. <3

Du betyder nästan allt för mig, Du skulle betyda allt om du fanns utanför datorn, men om man räknar i spelet är det allt<3 Jag har känt dej i ungefär i 2 år och det e mke, Jag litar på dig till 110%, Jag känner mig dum som slutade på msp och bara lämna dej.. Men nu har jag börjat igen..!

2011-12-19 @ 19:32:33
Postat av: Melly08

HAHAHAH! :D omgg aso typiskt blatte :P

Men aa, ville bah kommentera din blogg så att du vet att jag nt har glömt dig, kmr aldrig göra det och jag läser din blogg igen. :D ♥



Ses ♥ (I hope so :():*

2011-12-20 @ 17:18:41

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0