Svarar på lite frågor ^-^

Tänkte svara på lite frågor som jag ofta får på bloggen & även i mails! :)



1. Får jag köpa din look?
- Ja, alla får självklart köpa mina looks! ♥

2. Har du träffat Britney Spears IRL eller? Du verkar tycka om henne så mycket!  
- Nej, de har jag tyvärr inte. Brit har alltid varit en person jag sett upp till! :)

3. Kan vi bli vänner?
- Brukar inte svara på den frågan, jag vill inte ha så många vänner pga lagg och sånt.. :/
Men om de inte laggade skulle jag kunna vara vän med hela MSP om ni så ville de, (haha).

4. Varför slutade du vara bästis med nooti, har ni bråkat?
- Nej, jag älskar henne! ♥ Men hon var aldrig inloggad och så träffade jag min andre goa vän Wendih.
Båda är mina bästavänner, så nej jag bråkar inte med nooti! :)

5. Hur gammal är du?
- Jag är 13 år.

6. Är du och ilovelbp syskon?
- Alltså, hon är min halvsyster, typ.
Min mamma träffade hennes pappa, när vi var 4 år :)


Kommentarer
Postat av: vicki2001

Heej :)

Du är såå söt men jag undrar har du någon kille irl??

2012-01-04 @ 12:21:54

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0