SVAR PÅ TAL





Svar:
Hallå? För de första så finns de många som har en såndär husvagn..
Betyder de att man är rik?
Nej, de finns många som har husvagn men inte är rika, haha?

Och okej, min mamma tjänar bra med pengar, pappa också för den delen.
Men de har dom kanske gjort sig förtjänta av genom att jobbat hårt i skolan osv..
Är de mitt fel?
Jag är faktiskt stolt över min mamma & pappa, även fast pengar inte är allt
Jag kräver inte mycke ifrån mina föräldrar, jag får liksom inte allt jag pekar på.
Du känner inte mig, så varför ha såna fördomar?

Jajajaja tro vad ni vill om mig, och kalla mig vad ni vill, jag är van ...


Kommentarer
Postat av: Curry

Man är inte bortskämd för att man har en helt normal husvagn ._.

Vår familj har också en fast den använder vi bara på vintern då vi åker skidor :D

2011-07-20 @ 01:31:50
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: ..:Evelina:..

Azzå jag HADE en husvagn men den sålde vi och bytte ut mot en husbil istället men man är inte rik bara för det?

2011-07-20 @ 09:44:50
Postat av: Jennistar ♥

HÅLLER FULLSTÄNDIGT MED! ;D

Jag får exakt samma kommentarer i min blogg -.-

Men de verkar inte fatta -.-'

<3333333333

2011-07-20 @ 18:25:32
URL: http://mspstar.blogg.se/
Postat av: Emelie_!

Vi har en exakt såndär fast polar ;D



(efter bliven på att kommentera inlägget men ändå XD )

2011-07-25 @ 19:15:28
URL: http://mspkingz.bloggplatsen.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0