In my dreams o.o


Haha inatt drömde jag att jag var i skogen & fiskade med min syster & pappa..
Sen ba såg jag Kenza, hon ville sitta breve mig, jag ba okeej ;P 
Sen så nuddade mitt knä hennes ben.
Jag ba: Oj mina knän är ganska taggiga för jag har inte rakat dom på nåra dagar.
Då tyckte hon de va jätteäckligt och gick till sina kompisar igen. hah ?!

Sen så kom mamma, jag ba: Kenza är där!
Hon ba: VAA?
Sen gick hon fram och typ krama henne och allt.
Kenza såg ut som ett frågetecken och tänkte säkert
" Ehm, läser såhär gamla personer min blogg? "
Haha okej, min mamma är inte så gammal, men hon är 32, vuxen, så ni fattar.. :P

HAHA SEPE-DRÖM xD


Kommentarer
Postat av: Diamantkristall

Höhöhöhhö, grym dröm! xD



Läser också Kenza's blögg :D



Hare gött sötaste ID4 <3

2011-07-07 @ 12:59:04
URL: http://mspdiamant.bloggplatsen.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0