Just get it? ♥

Jag har sååå många fina vänner på MSP, de är jättemånga!
Men ni alla är inte bara "en i mängden"..
ALLA min vänner är speciella på sitt sätt.
Och de är de jag älskar er för..

MEN, vad jag än skriver i min pratbubbla så blir några sura?
Hallå?
Herregud, får jag inte skriva om vilka jag vill?
Ska jag sitta och skriva upp alla jävla namn så pratbubblan blir överfull?

Snälla, tänk er min situation, jag är trött på dehär.
De är inte ens en sån stor grej att bli ledsen över..

Jag älskar alla mina vänner precis lika mycke hela tiden.
Men kan ni snälla få låta min pratbubbla vara, jag skriver precis vad jag vill i den..
Okej, de kan väl såra, jag förstår er, nästan..
Men hur många gånger har jag inte sagt till var & en av er att jag älskar er?


Kommentarer
Postat av: Curry

Det är just derför jag inte rabblar upp alla mina då kommer säkert nån bli sur och skriva '' men mig då? '' och om jag skulle göra det på bloggen så skulle dem säkert komentera anonyma -.- Och det är väl klart att du inte heller kan rabbla upp alla dina? :)

2011-06-10 @ 16:15:43
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: nooti

jag har så enkelt att glömma bort att du älskar mig, jah e som en hund, mst ha uppmerksamhet hela tiden ;D<'33

2011-06-10 @ 18:32:56
URL: http://flummti.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0