FRÅGOR

MOVIESTARPLANET-FRÅGOR

Vem tycker du förtjänar att vara i level 20?
-
Alla som har kämpat upp dit utan fusk & sånt.

Vem är din bästavän?
-
Jag har många underbara vänner som jag kan lita på upp till 100%!
  Men nooti & Jonna00 är nog dom närmsta.

Har du flick/pojkvän?
-
Japp pojkvän, den underbaraste! :) ♥

Isåfall, hur är han som person?
-
Han är hur omtänksam som helst, jättesnäll, vi förstår liksom varann!

Har du någon gång funderat på att sluta?
-
Ja absolut, men mina fina vänner fick mig då att stanna.

Vad tycker du om fusk?
-
Usch, vill inte veta av dom. Vill bara att dom försvinner.. :(

Har du någon annan användare på MSP?
-
Jag hade en förr, men ingen nu..
  Så nej, jag har bara ID4 faktiskt :)

Hur många animeringar har du?
- Just nu 214 st, om jag räknade rätt.. xD

Bråkar du med någon på MSP?
- Nej.

Hur många autos får du ungefär per dag?
- Asså, svårt att säga men typ kanske 5-15, ibland mer.

Vilken level har du varit längst i?
- Oj, de vet jag inte, 12 kanske?

Hur många vänner har du?
- Just nu, 275 st :)

Känner du någon i level 20?
- Jadå! Men inte IRL.

Går du efter leveln?
- Absolut inte? Alla är vi människor :)

Sista frågan, anser du dig själv som känd?
- Ja lite kanske, eller borde jag inte de?
Är ju i level 18 = Super MovieStar :)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0