MELLI GÄSTBLOGGAR :)

Tjenaree alla Idas läsare, MELISSA HÄR! :D
Ida orkar inte blogga mer så jag fick blogga lite HIHIHIH.
Men nu tänkte jag bara att de här inlägget ska handla om Idaaa!

Ja ni,
Hon är en glad tjej, hon är aldrig avundsjuk på någon. Hon liksom är glad för andras skull istället!
Hon är alltid snäll och världens bästavän helt enkelt! Hon betyder allt för mig <3
Verkligen en vän jag vill ha för livet, alla borde ha en vän som Idaa, hon är verkligen speciell! :)

Ida, jag tror du läser de här? Iaf älskar dej, du är bäst! <3
och du jag vet att du har de jobbigt men kämpa på dom e bara så sjukt avundsjuka på att du är så himla underbar, de ska du veta baby, de vetu redan
Tumblr_lpsxdaqbi01qj102do1_500_large
weheartit


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0