Skriver bara av mig..

Jag orkar fan inte mer..
Gå runt & låtsas att allt är bra.
Jag mår piss, jag vet, jag borde vara van, men nej.
Jag är inte den tjejen som gråter, jag kämpar, men så jävla många år jag kämpat.
Inget har förändrats, vad krävs för att jag ska bli accepterad som jag är?

De är inte så jävla kul att folk skriver "dö" på ens sudd.
Sprejar nässpray i håret på en.
Man får sitta själv i klassrummet.
Folk kollar på en som om man vore dum i huvet.
& framför allt, man blir utnyttjad.

Vad gör jag för fel som ingen annan gör?
Jag mår så jävla dåligt, varje dag, men tar mig igenom dom.

Jag vill bara veta..


Kommentarer
Postat av: vem tror duuu?

hah vem tror du du är med alla dina märkeskläder i skolan tror du du är rik? de tror jag inte

du har inte ens nåra vänner typ ingen gillar dej bah så du vet Puss&Kraam :*

2011-10-04 @ 20:25:27
Postat av: Anomnyn ...

Känner mig som du nu en kille i klassen har sagt att jag e ett fult jävla svin och en tjej pratar skit om mig jag orkar nästan nt mer ... Specielt i 4 när en kille ritade en pill på klass fotot på mig där det stod

Idiot,döö!

2011-10-04 @ 21:01:28
Postat av: Anonym.... Igen

Och du som kallar Ida bortskämd idiot kan fan sticka till helvetet du vet inte hur det känns

2011-10-04 @ 21:02:38

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0