Hata är ett starkt ord..




Men jag måste verkligen använda ordet hata just nu.
Jag förstår liksom inte hur man kan misshandla.

Jag har varit och "jobbat" i ett stall hela den här veckan.
Läste lite info om en häst, som heter Baloo.
Han hade blivit misshandlad när han vara liten, när jag skulle gå in och ge honom mat var han livrädd.
Han har inget bra förtroende till människor, tack vare de han gått igenom.

ÄR DE INTE HELT SJUKT?!

Läste i tidningen om att någon misshandlat en hundvalp, hängt upp den i kopplet och slagit på den lilla stackaren.

Har sett på TV folk som misshandlar delfiner, de var ett helt blodbad i havet.

Folk skär av fenor på hajar så dom inte kan simma längre, så dom dör.

Folk dödar isbjörnar genom att slå dom i huvudet för att få massa pengar genom att sälja dess päls.

FYYFAAN. - ursäkta mina ord, men dehär är helt SJUKT.
Finns inte ord att beskriva!

Hur kan en människa leva med att ha gjort såhär?!

Vilka äckeln de finns, som bara tänker på pengar och har inte nån j*vla medkänsla.
Kallhjärtade skithögar helt enkelt. FY!


År 2008 avlivades 84 264 hundar i Japan.
De innebär 230 avlivade hundar per dag, eller att än en hund tas ihjäl var sjätte minut, dygnet runt.





Förlåt för att min blogg är lite halvseg..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyfaaaaan håller med !!!!!!!! :'(:'(<333

2011-10-01 @ 10:12:04
Postat av: nathalieandersson'

fyfan, jag börjar gråta bara av att få höra saker om misshandel! ):

2011-10-02 @ 18:13:44
URL: http://nnathalieanderssons.blogg.se/
Postat av: moviestarEmma

Fatar inte hur man kan göra så mot söta djur!! );

Jävla människor! ):

2011-10-02 @ 19:20:29
URL: http://mspemmsi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0