Jag 'bråkade' med en vuxen.

Ja, asså jag känner bara att jag måste berätta dehär..
De hände för något år sen.
När jag 'bråkade' med en vuxen människa jag inte ens kände och aldrig hade sett för?

De började med en handbollsmatch.
Den var jämn, motståndarna vann med ett mål.
Efter matchen gick jag upp på läktaren, för jag skulle hämta mina saker.
Då sa en vuxen mamma till mig:
- Du kan ju för fan inte spela försvar idiot!

Jag var så jävla mållös så jag tänkte inte på vad hon sa.
Liksom, jag fick inget rött eller ens gult kort för fult spel?
Jag spelade som alla andra.
Inte förrän hon gått ner till omklädningsrummen kom jag på vad hon verkligen sa.

Jag var helt paff och sprang direkt till mina tränare.
Dom blev helt förvånade och hysteriska.

Vi gick ner till omklädningsrummen där hon var.
Och då sa jag:
Vad var de du sa till mig?

Hon sa:
Va? - med den där äckligt stolta minen.

Jag sa:
Ja du sa att jag var en idiot som inte kunde spela försvar?

Hon sa:
Va? Nej, de har jag väl inte sagt?

Jag sa:
Nej men vad sa du då?

Hon sa:
Jag har inte sagt något till dig?

* EN ÄLDRE GUBBE AVBRYTER SAMTALET*

Han sa:
Äsch de där är något hon bara hittat på!

Men tillslut erkände den vuxna mamman att hon sagt så till mig och bad om ursäkt.
Då började andra föräldrar lägga sig och gå på mig.
Dom var såå förbannade så en tjej blev helt röd i ögonen.

Min kompis syster (16 år) röck in och sa ifrån:
- NI KAN VÄL FÖRFAN INTE GÅ PÅ ETT BARN PÅ DEDÄR VISET!

Föräldrarna började skrika på henne också så hon blev ledsen.
Vi trodde de skulle vara över?
Jag menar, hon som sa att jag var en idiot bad ju om ursäkt?

Ne, då ska andra föräldrar få damp.

GUD vet inte ens om jag kan kalla dom föräldrar.
DE VA BEDRÖVLIGT.
Sen dess har jag lärt mig att vuxna kan vara mycke mer idiotiska än barn..


Kommentarer
Postat av: Diamantkristall (MSP)

usch, fyfan..

blir så jävla trött på vuxna när de verkligen tror att de är något.. -.-

2011-09-26 @ 20:08:28
URL: http://www.mspdiamant.blogspot.com
Postat av: Anonym

omg dom verkar ju sjuka i huvet o.o

2011-09-27 @ 06:54:40
Postat av: Sandra 23

Men e dom sjuk i bollen elr o.o bra att ni började säga ifrån >:) Bra bild xD

2011-09-27 @ 20:39:46
URL: http://Shakesandiee.blogggplatsen.se
Postat av: Miranda

fy faan asså >:(

2011-09-28 @ 19:08:27
Postat av: Darj Queen ( MSP )

Azzå fyfaan...



Jag får ju fan damp när en vuxen människa Behandlar unge (menar inte att du är en unge dock! xD) såå illa!! Naiis bild också! <333333333

2011-09-29 @ 20:43:04
URL: http://Ingen! xD
Postat av: Dark Queen ( MSP )

Sorry, heter DARK QUEEN!! (y)

2011-09-29 @ 20:45:06
URL: http://Ingen! xD
Postat av: Vive

Azzå hur kan man fan göra något sånt drt är ju inte klokt :((

2011-10-11 @ 14:46:07

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0