Fame doesn't bring happiness.

Måste bara skriva av mig lite smått nu..
Är så trött på folk som ska utnyttja mig (och även andra) för leveln.
Varför inte bara umgås med dom som gör dig glad? Leveln spelar ingen roll! 
OKEJ VISST, jag har många vänner i väldigt höga levlar, men jag har även många i lägre levlar.
Liksom, varför bry sig om de?
Jag frågade t.ex. vänförfrågan på en i level 10 här om dagen, hon blev helt paff (haha!).
Men asså jag förstår inte grejen? 
VAR MED DOM SOM GÖR DIG GLAD, inte dom som du vill ska få dig glad :).
 
Kanske förklarade lite konstigt? Nej men ni förstår vad jag menar!
 

Kommentarer
Postat av: Jonna00

Åh, vännen! För fin är du. ♥
Jag har varit din vän sedan du var i level 9 ungefär.. Hihi! Så söt. :D

Min fina. :)

/ JOnNa. :D

2012-11-17 @ 15:21:40

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0