Problems.



Hej vännen!
Åh lilla stackare, jag tror inte alls att du är ful i verkligheten, inte alls!
Läste igenom mailet flera gånger och kände verkligen att såhär får du inte känna! :(
Att förbättra sitt självförtroende måste man nästan göra på helt egen hand, men jag kan hjälpa dig lite på traven!
Jag brukar tänka att "Vi lever bara en gång, och den gången ska jag FÖRFAN ta vara på!"
De ligger en hel del i de faktiskt!
Var dig själv och skit i vad andra tycker, de kanske låter som ett standard-svar, men de är faktiskt helt sant!
Gör saker som gör DIG lycklig!
Du är liksom helt perfekt precis som du är, kör på bara!
Om du ändå känner dig lite osäker, skriv ner på ett papper ALLT bra om dig själv och läs de så ofta som möjligt! :)

Lycka till sötnos, de fixar sig!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0