INGET MSP-INLÄGG

Alltså...
Jag känner till alla dina parfymer.
Jag vet vart och när du föddes.
Jag vet vilket godis som är din absoluta favorit-sort.
Jag vet liksom till och med vilken glass du gillar mest.

Skulle kunna rabbla upp en massa mer, men ni orkar säkert inte läsa då (a)
Och jag kände mig bara tvungen till att skriva de här, för...
De är liksom helt sjukt hur den här människan har inspirerat mig, muntrat upp mig,
genom att vara sig själv.


Britney Jean Spears, u're the best.
Then, now and forever.


Kommentarer
Postat av: Elmina1010

måste ba skriva o säga att jag tkr du e grym!

varför? jo för du verkar vara dig själv till hundra procent!

du hjälper andra med problem, svarar på frågor på mspmails även till dom som är i låglevlar

du är helt awsome måste jag bara välla ur mig!

hoppas du vet de, fortsätt såhär och du kommer gå långt i livet, puss! <3<3

2012-02-24 @ 19:07:52

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0