NU svarar jag på lite frågor :)


1. Har du photoshop?
- Ja, men jag använder de inte pga att de finns bara på min pappas dator som jag inte använder så ofta.


2. Hur gamla är dina föräldrar?
- Haha.. Mamma är 33, pappa är 34 :)


3. Har du alltid gillat Britney Spears?
- Ja, de har jag.



4. Vilken är din favorit låt?
- Oj, har så många, men kan säga 2 som jag lyssnar på mest nu.
Ben Cocks - So cold och Britney Spears - I run away.


5. Använder du modekläder irl?
- Åh, jag älskar mode, klart jag gör! :)




6. Vad använder du för parfym?
- Jag använder mest Britney Spears Midnight Fantasy.



7. Kan vi bli vänner på MSP?
- Vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan..
Vill ju så gärna, men vill inte ha för många så att de blir massa lagg! :/


Kommentarer
Postat av: Moa

hej! jag är typ värdelns största fan av din blogg!:D

ja det är jag som är mois444 :) hoppas jag inte är på för mycket! säg till då! men snääääääääla kan vi bli vänner! jag beundrar dig varje dag och tänker " tänk om jag skulle vara hon, vilken lyx! " jag avgudar värkligen dig!

2012-03-31 @ 21:37:41
URL: http://mspmois.bloggplatsen.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0