Ja, vad ska man säga?

JAG VET, jag bloggar ju tyvärr inte längre, men jag kände bara att jag behövde svara på den här jättefina frågan..
 
guess who Om: P A R A D I S E
Varför beter sig din mamma som värsta kändisen? hon e typ 25 år? och gå runt me en råtta i väskan å ser ut som värsta bitchmodellen, wtf ida? å säg inte att ja inte vet de föf har sett er irl du har ingen aning om vem ja e ;)

 

namnls-pngh_182318308.png

Lilla lilla vän.. Du vet uppenbarligen inte ett skit om min mamma, att du ens liksom börjar snacka en massa om henne, vad är du för en människa?

1. Hon beter sig inte som att hon vore känd, eller förresten, hur beter man sig då förresten, haha?
2. Hon är 32 år.
3. Det är en av världens minsta hundraser som kallas Chihuahua, de orkar inte gå hur långa sträckor som helst och då är de ju bra att bära den eller lägga den i väskan, ellerhur?
4. Bitch-modell, haha vad är det?
5. Nej, jag har ingen aning om vem du är, men du verkar ju iallafall inte vettig nånstans, så jag är inte intresserad av att veta vem du är heller. 

DON'T TALK LIKE THIS 'BOUT MY FAMILY, U DON'T KNOW A F#CK.
Haha, ja, dehär var ju pinsamt, stackars människa.


Kommentarer
Postat av: albin you know :D

han/hon e bara svartsjuk för din mamma är så sexy! ;)

2013-03-23 @ 10:57:39
Postat av: wolfiepie

Hey, du är så cool, ser upp till dej sjukt mycket. :)
Tycker det blir så pinsamt för personen som håller på så jävligt med att komma och snacka om ens familj. /wolfiepie

2013-04-09 @ 06:39:13

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0